Régi
Alapbeállítás
számla - 2013-03-23, 19:50
(#1)
Robin761231 logója
Since: 13-03-18
Posts: 1
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy mit jelent ,az hogy a számlám nem felel meg a promóciónak.Pókersuli haladó tesztnél is ezt kapom.Köszönöm.
 
Régi
Alapbeállítás
2013-03-24, 02:05
(#2)
Szlovenská logója
Since: 13-03-16
Posts: 12
BronzeStar
én is ugyanígy jártam :S
 
Régi
Alapbeállítás
2013-03-24, 11:31
(#3)
sheld0r logója
Since: 11-11-09
Posts: 3.082
(Administrator)
Ez azt jelenti, hogy az IntelliPoker szabályainak értelmében csak a klienshez társított első PokerStars számla vehet részt a promócióban az adott promócióban és teszten. Minden további számla amelyet az adott számítógépről regisztráltak, automatikusan nem jogosult a promócióban való részvételre!

Elnézést kérünk a kellemetlenségért!

Üdvözlettel,
Az IntelliPoker csapata
 
Régi
Alapbeállítás
válszt - 2013-03-25, 16:44
(#4)
Isikdur1 logója
Since: 12-05-23
Posts: 15
BronzeStar
Akkor ha játszik az édesapám is akkor ő kimarad a promócióból?
 
Régi
Alapbeállítás
2013-03-25, 17:04
(#5)
craslorg logója
Since: 10-05-20
Posts: 3.085
(Moderator)
Idézet:
Isikdur1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Akkor ha játszik az édesapám is akkor ő kimarad a promócióból?
Ha ugyanazon a gépen, akkor igen, ha másik gépen, pláne ha másik IP-ről regisztrált, akkor nem marad ki, hiszen akkor tud az IP-re is regisztrálni.
 
Régi
Alapbeállítás
2013-03-28, 14:04
(#6)
tamaska19846 logója
Since: 12-02-07
Posts: 7
NEm tudom kitölteni az omaha kvizt mert azt írták,hogy két számlám van.
Tegnap még ki engedték tölteni.
 
Régi
Alapbeállítás
két számla - 2013-04-02, 08:51
(#7)
wgzpro logója
Since: 13-01-05
Posts: 8
hi.
nem tudom kitölteni az omaha tesztet, mert két számlát észlelt a szerver.
valóban volt egy régi PS accom, de azt jó ideje nem használom.
Írtam a PS supportnak, h zárolja a régi accomat. Ezt meg is tették.
Mikor tudom megcsinálni a kvízt? WGZPRO a ps nickem is!
A régi már nem működik ma reggel óta!

köszi
 
Régi
Alapbeállítás
2013-04-02, 10:02
(#8)
whackitrunkl logója
Since: 12-10-17
Posts: 5.629
Szia! Ebben a kérdésben is a support tud segíteni. Légyszíves írj egy e-mailt a support@intellipoker.hu címre.